Gamlebloggen

Gamlebloggen - Gloppen Lappe- og Quilteklubb

Bloggen starta i februar 2009. Klikk og finn gamle innlegg.

tirsdag 7. mars 2017

Sylørdags seminar

Hei.
Sist på klubbmøte informerte Margrethe om veskesying av møbelstoff. Eg har tilbode meg å halde møbelstoff, så kan vi sy veske ilag. De må sjølv halde vatt/fòr og anna, men det kostar ellers ingenting å vera med. Send ein sms til meg, med namnet ditt om du vil vera med, så kan eg kontakte deg, når eg finn ut det passar å ha det.
Eg har også sett det inn på facebooksida, men alle er ikkje der, og bede Elin sende e-post til dåke, så alle er informert.
Her er bilde av veska eg har sydd av møbelstoff. Eg har teke utgangspunkt i mønster frå Quiltemagasinet nr 4-2015, laga av Bente Larsen. Så det er fint å ha med om du har det.
Fargane i stoff eg har er blåe, brune, svarte, grøne, rause beige, litt turkis igjen.

Send sms til Liv Holvik 41530631

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar